Warthog Tours
Yhtiöstä ja taustoista
2000-luvun alussa aloimme muutaman henkilön kesken pohtia matkailualan muutosta. Taustalla viestinnän digitalisoituminen, ihmisten kokemusmaailman muuttuminen, kehittyneiden maiden demografinen kehitys ja oletus siitä mitä matkailualalla tulee tapahtumaan..
Massamatkailu oli hiipumassa, yhä harvempi ihminen matkustaa grillaamaan itseään auringossa, verovapaa viina ei ole juuri kenenkään motiivi. Ihmiset haluavat oikeasti uusia kokemuksia ja elämyksiä sekä relevanttia tietoa kohdemaasta. Lomamatkailu ei enää ole kovinkaan monelle passiivista löhöilyä vaan aktiivista rentoutumista.
Omien kokemusten kautta totesimme että olemassa olevat toimijat eli perinteiset matkatoimistot eivät vastanneet meidän odotuksiamme. Päätimme toimia itse! Halusimme kokeilla onko mahdollista lunastaa lupaus todellisesta yksilöllisyydestä, voiko jokaiselle asiakkaalle rakentaa ihan oman, henkilökohtaisen ohjelman. Löysimme vastauksen; kyllä voi! Emme lähteneet kilpailemaan muiden alan toimijoiden kanssa vaan rakentamaan vaihtoehtoa matkailijan itse tekemien suunnitelmien ja toteutuksien kanssa. Valttinamme perinpohjainen paikallistuntemus, luotettavuus ja vastuullisuus.
Viereisten otsikoiden alla on enemmän Warthog Toursista ja yhtiön toimintamalleista.